tiistai 22. toukokuuta 2012

Sä vaan huomaat, että maailma on tehnyt musta tämmösen

Kuinka hemmetin vaikeeta voi olla yhden pikku postauksen kirjoittaminen? Varsinkin kun ei tänään mitään niin hirvittävän mielenkiintoista tapahtunut, jos nyt sitä ei lasketa et huomasin taas kuinka mä menkkojen aikana syön noin tuplat enemmän kuin normisti.. Mikä älyn riemuvoitto sanon vaan. Olisko palkinnoks vähän lisää jätskiä, kun enhän mä ehtinyt syödä sitä kuin puol litraa? Syytän sua Jultsu et mun alkoi ihan sairaasti tekemään mieli jäätelöö. No ostin litran.


Ihan jeesiä toi oli, tosin rupesin himassa pohdiskelemaan miksen ostanu suklaajätskiä. Elämäni suurimmat mysteerit vol. 69 ♥ Elämäni suurimmista tuli mieleen toi kansallinen emergency-hätätapauskriisi, kun unohdin eilen purkat himaan. Tänäänhän ne oli jo mukana, joten ei enää syytä suurempaaa huoleen ja murheeseen.

Oli vika partiokokouskin tältä keväältä. Tai itse asiassa ikinä ton poppoon kanssa. Syksyllä alan varmaan vetämään vähän nuorempia lapsukaisia. Viel kuitenkin nautittiin auringosta piknikillä ja vaihdettiin viimeisimpiä juoruja lasten kanssa.


Tuli ihan älytön jokisfiilis! Olis ihana vaan maata siellä ja ottaa arskaa eikä huolehtii mistään muusta. Ja koeviikko alkaa sopivasti huomenna, tosin mulla on vaan valmistelu. Ainut koe mihin mun pitää oikeesti lukea on hissan koe ens viikon keskiviikkona, et kyllä mulla olis varaakin makoilla siellä. Tänää oli nimittäin vika normi koulupäivä lukion kakkosella ja seuraava onkin vasta syksyllä. En aio edes aatella et oon sillon abi. Huh. Sain mun viimeisenkin koulujutun nimittäin tehtyä, kun kirjoitin vihdoinkin sen kuntosaliharjoitteluraportin. Enää ne kokeet.


Tilasin just jotain minkä oon halunnu iäääät ja ajat! Wow en malta pysyy housuissani, mut esittelen sen sit kun se tulee ja oon ehtiny vähän tutustuu siihen. Kuolen ehkä koska sen ansiosta tästä kesästä tulee unohtumaton. Ihan kuin kesää muka vois koskaan unohtaa..

2 kommenttia:

  1. Se tunne kun tulet tänne ja luet postauksesta nimesi <3

    No ei, sori jos toi jätskihimon herättäminen oli paha asia mutku teki mieliiii! :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no heeeeeei ei se mitää ku mäki sain omani! :))

      Poista